pixel
0 Кошик
Вибране
Порівняння
Каталог товарів

Гарантія

Умови гарантії в мережі магазинів «Акваланг»

У магазині «Акваланг» ми піклуємося про надання якісного сервісу нашим клієнтам і гарантуємо виплати за умови обміну або повернення товару відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Протягом 14 днів (не рахуючи дня покупки), ви можете повернути товар, придбаний в мережі магазинів «Акваланг», за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

Умови обміну/повернення товару належної якості

Згідно зі Статтею № 9 Закону України «Про захист прав споживачів», ви маєте право обміняти товар належної якості на аналогічний у продавця мережі, який оформив покупку раніше. Це можливо зробити, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, розміром або з інших причин, при яких товар не може бути використаний за призначенням.
Обмін товару належної якості в мережі магазинів «Акваланг» проводиться при виконанні наступних умов, прописаних законодавством:

  • Якщо товар не був у експлуатації;
  • Якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • При наявності розрахункового документа, чека, виданого клієнту разом з проданим товаром.

Товарний вигляд

Одним з факторів визначення товарного вигляду є наявність заводських захисних плівок (зарядні пристрої, гарнітури, клапани та шланги, батареї можуть бути закриті захисними плівками), з якими реалізується товар. При покупці слід пам'ятати, що пошкодження цих елементів, а також наявність потертостей і подряпин на виробі, робить товар непридатним до поверненню або обміну.
Огляд товару проводиться кваліфікованим фахівцем магазину «Акваланг». У разі виявлення слідів використання, магазин може скористатися правом відмовити клієнту в поверненні або обмін товару, через порушення цього пункту.
Придбані аксесуари підлягають поверненню тільки в цілій упаковці, без попереднього розкриття. Перевірити товар можна перед покупкою і відмовитися від придбання. Якщо ж представник магазину помітив сліди відкриття спроби вторинного запаковування, товар на повернення або обмін не береться.

Розрахункові документи

Наявність пломб, ярликів і розрахункових документів, також відноситься до поняття Товарний вигляд. Для повернення коштів, необхідно надати співробітнику магазину оригінал товарного чека та гарантійного талона. Якщо дані документи були загублені або з товару була зірвана пломба, магазин має право відмовити клієнту в поверненні або обміні товару.

Гарантія товару

Згідно зі Статтею №8 Закону України «Про захист прав споживачів», якщо, на протязі встановленого гарантійним талоном терміну, клієнт виявив неполадки або несправності в роботі товару, в терміни зазначені законодавством, споживач має право вимагати:

  • Безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  • Відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Вимоги споживача про гарантійне обслуговування не підлягають задоволенню, якщо продавець або виробник зможуть довести, що недоліки виробу виникли внаслідок порушення клієнтом правил експлуатації або зберігання товару. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.